Firminio stiliaus kūrimas

Kas yra firminis stilius? Tai Jūsų verslo ikona, atvaizdas, Jūsų įvaizdis. Turbūt nereikia daug pasakoti apie firminio stiliaus pavyzdžius šiandieninėje aplinkoje, kur puikuojasi puikiai

firminis stilius

žinomi logotipai, teminės spalvos, kurios iškart Jums išduoda apie produktą. Paimkime baltą ir raudoną spalvą, paklauskime koks tai galėtų būti gėrimas, taip, greičiausiai pagalvojote teisingai, tai gerai žinomas CocaCola firminis stilius, kuriam užtenka pateikti savo spalvas.

Firminio stiliaus pavyzdys

Jeigu tai neskambėtų pernelyg sureikšmintai, firminis stilius atlieka pačią svarbiausią funkciją marketingo planavime. Visos reklamos priemonės remiasi į tai, kaip Jūs save pateikiat visuomenei.

 

Iš ko sudarytas firminis stilius? Pagrindas – logotipas, vėliau sukurto logotipo deka galime komponuoti vizitines korteles, įmonės blankus, darbo aplinką bei pateikti save visuomenei. Visa spauda skirta reklamai taipogi turėtų remtis į Jūsų įmonės spalvų gamą, formas, tai lyg Jūsų veiklos veidas. Juk sutiksite, kad tvirtas, solidus, kartais tuo pačiu netgi labai paprastas logotipas gali pasakyti tiek daug apie Jus, sukurti teisingą pirmą įspūdį. Labai svarbu susikurti teisingą įvaizdį, parodyti save tokį, kokį norite, kad tave matytų.